Introductie

In november 2012 verscheen bij Noordhoff het boek: ‘Marketing kassa, Accountability voor de resultaat gedreven organisatie’. Hierin worden alle aspecten van Accountability in de breedte beschreven. Wat is voor veel organisaties de aanleiding om ook de marketingafdeling ‘accountable’ te maken? Wat betekent dat voor de samenwerking tussen marketing en andere afdelingen of rollen binnen de organisatie? Met welke 10 stappen kan elke organisatie morgen beginnen om marketing accountability in te voeren.

MarketingKassa

Docent exemplaren zijn te bestellen via www.noordhoff.nl of kijk op www.managementboek.nl

Is uw organisatie ook toe aan ‘Accountable Marketing’, neem dan voor meer informatie of een vrijblijvend gesprek contact op met Michiel van de Watering.

Een reactie plaatsen

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers op de volgende wijze: